WinterWonderLand - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Louis Combé - WaarBenJij.nu WinterWonderLand - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Louis Combé - WaarBenJij.nu

WinterWonderLand

Blijf op de hoogte en volg Louis

01 Januari 1970 | Nederland, Amersfoort

BuienRadarNL heeft getweet om 6:50 AM on wo, jan. 16, 2013: Pas op! Lokaal glad door bevriezing! Op sommige plekken nu nog -12 graden en het is plaatselijk mistig! ...Dat wordt wennen in Uganda...

• 17 Januari 2013 - 13:50

Welmoed Reitsma:

Hai Louis,
    Ik hoop dat de reis voorspoedig was en dat de eerste indrukken van je nieuwe omgeving positief zijn. Ik ben heel benieuwd en blijf je met interesse volgen.
    Warme groet, Welmoed.

• 17 Januari 2013 - 16:20

Max Griebling:

Dat is handig. De techniek staat voor niets.
    Mooi startpunt met een besneeuwde foto van het Lievevrouwekerkhof.
    Ik hoop dat er straks wat van de tropische warmte over ons achterblijvers heenstraalt.

I follow you.
    Max

• 18 Januari 2013 - 22:03

Maggina Van Poelvoorde:

Hoi lieve Louis
    we hebben al veel contact gehad via App mail en sms.
    zelfs al een Skype poging gehad, daardoor zou ik dit Blog het hoofd zien. Het is natuurlijk wel slim dit te volgen dus bij deze.
    Geweldig dat we deze communicatie middele hebben.
    Morgen een goede eerste dag met mooie ontmoetingen.
    Voor nu welterusten en liefs, Maggina

• 18 Januari 2013 - 22:29

Maggina Van Poelvoorde:

Hoi Lieverd

Nogmaals een berichtje.
    Het is me nu gelukt jouw reis blog op de computer te krijgen en dat is een stuk handiger dan op mijn telefoontje: kleine letters en dikke vingers gaan niet goed samen. Ik zie dat er wat letters zijn weggevallen.
    Grappig om te zien dat je nog geen reisverhaal geplaatst hebt. Dat is zo " niet Louis".
    Zo zie je maar de techniek staat voor niets maar helaas niets zonder internetverbinding.

Liefs van Maggina

• 19 Januari 2013 - 12:55

Anton Bakker:

Ha louis,

Alles OK!?Hier maar eens de schaatsen ondergebonden en volgende week reis ik af naar friesland om met vriend Gerrit het daar ook maar weer eens te proberen.
    Ben jij inmiddels al een beetje gesetteld? De stad al wat kunnen verkennen? Ach allemaal vragen...
    ik zou zeggen vast succes met de eerste verder kennismakingen en tot schrijfs!

Groet,

Anton

• 20 Januari 2013 - 12:51

Natasja En Ramses:

Jambo Louis,

We willen je via deze weg veel succes wensen met je missie in Kampala en zijn erg benieuwd naar je ervaringen.

We hopen snel je eerste blogpost vanuit Uganda te mogen lezen.

Groetjes,
    Natasja en Ramses

• 22 Januari 2013 - 11:12

Henk Van De Wiel:

Hi Louis,
    Heb je al je eerste kassave spinazie geproefd?
    Ben benieuwd naar je eerste ervaringen.
    En wij maar kou lijden.
    Gr/H

Louis

http://www.linkedin.com/pub/louis-de-la-comb%C3%A9/25/9aa/352 VSO Policy & Advocacy Advisor in Kampala Employer: Uganda Women Parliamentary Association (UWOPA) Overall placement purpose and specific placement/partner objectives: - Support in Capacity building for women members of parliament especially in legislative skills - Supporting in the institution capacity building for UWOPA - Training in Gender analysis of programmes and policies - Training in and supporting Gender advocacy - Policy brief writing - Documentation Editing - Identifying potential partnerships.

Actief sinds 25 Dec. 2012